Friday, April 21, 2017

Terpaksa berpisah :')

Tetiba aku dengar berita Miss Rafhanah nak pindah,betul ke. Sebak hatiku rasa. Antara banyak2 lecturer aku paling sayang dia, aku sayang sgt2 kat dia, sebab dia baik, lebut, comel semua la. Pastu time aku praktikal aku mcm xcaya lgi dia nak pindah. Pastu ttba time tu aku accident pulak, lps accident dia dtg tempat praktikal aku sb nak observe, ttba dia clp dia nak kahwin n pindah, seriously aku sedih gila , rasa xleh terima masa dengar dia nak pindah tu. hmm sedihlaa, aku ngis kot balik rumah ahhaha. Rasa xleh ,moveon. huhu. Lpas dua 3 hari asyik teringat je kat dia. Pastu aku terima lah kenyataan yg aku akn pisah jugak ngn dia camne kedaan, xkn pk aku je dia pon ada kehidupan dia gak.huhu. Pastu aku redha jela.huhu
Pastu dia ada invite aku n kwn2 aku semua g knduri kahwin dia.Aku tumpang gembira dengar dia nak kahwin walupon hati still xleh terima huhu.Nie gambar kami masa g kenduri dia haritu.











Semoga madam Rafhanah bahagia dunia dan akhirat. Moha madam sentiasan dalam keadaan baik shat dan dalam jagaan Allah SWT. Loveyou madan Rafhanah, syg kamu lillahitaala <3


No comments:

:: ♥Aira Munieyra blogger♥

::thanks korang singgah blog yang tak seberapa ni♥

 

Nothing Special about me. Design By: SkinCorner