Friday, April 21, 2017

hope kita kwn selamanya okay? :')


Assalamualaikum, apa khabar semua, harap semu sihat2 ja la nah. Tetiba terigin nak cerita pasal kawan baik. huhu. Baru2 nie aku ada kenal dengan seorang hamba Allah nie. Baru kenal masuk hari dah 3 hari. Dlu kami gaduh hahaha, mcm kelakar je duk dengar mulut orang sana sni asyik nama dia je. Last2 aku rasa mcm betul xbetul ja cerita apa smua, rasa xtenang ja, aku direct pi pm dia teruih, hahaha dengan selamber nya. tanya baik2. Pastu dia pon respond dengan cara baik. huhu, Lpas kami tanya2 n explain semua pasal nie baru tau certa sebenar apa semua. Then baik, lepas baik jadi kawan baik terus huhu. Tak sangka dulu musuh skrg jdi kwn baik bestie semua bnda cerita sesama, sampai xleh dengar lgsg perkataan nk pisah tu aku sedih hahaha. Biasalah bila dah rapat dah sayang dengan kawan baik kita tu mesty kita akan rasa apa dia rasa sedih happy. Aku hapy sgt dapat kwn baik mc dia. Harap kita kawan selamanya okay ? :')

Loveyoubestiesm


No comments:

:: ♥Aira Munieyra blogger♥

::thanks korang singgah blog yang tak seberapa ni♥

 

Nothing Special about me. Design By: SkinCorner