Friday, April 21, 2017

Aku hanya berharap padaMu




 Ya Allah aku xtahu apa lagi ujian yang Engkau akan beri kepadaku selepas aku lalui satu persatu ujian. Kadang-kadang aku bntu. Jika ujian yang engkau berikan kepadaku ini adalah untuk lebih aku mendekatiMu aku sanggup menerima segala ujian walupun hati aku kdg2 xsanggup dan xmampu. Aku mohon Engkau beri aku kekuatan dan kesabaran kepada untuk menghadapi segala ujian dan cabaran ini dengan hati yang redha dan ikhlas.Kau lindungilah diriku yaAllah dripd berpaling dariMu. Aku mohon hidayah dan taufiq dari padamu yaAllah. YaAllah Engkau Maha pengampun dosa-doasaku sesungguhnya engkau maha pengampun segala dosa2 besar.

Rahman, Rahim, A'liyul A'zimul Karim, Ghaffar, Qahhar, Razzaqul Fattahul A'lim
Kau selalu ada di hatiku, Ku kan selalu menyebut namaMu Allah Allah
Allah, aku tak layak tuk ke syurgaMu
Namun tak upaya menghadapi nerakaMu
Terima taubatku ampunkan dosaku
Kerna sesungguhnya Engkaulah Maha Pengampun dosa-dosa besar
Dan sujudku rebahkan untuk mengharapkan
Keampunan keredhaan kasih sayang dan rahmat DariMu Ya Allah

Ilahi lastulil firdausi ahla
Wa la aqwa 'ala naril jahimi
Fahabli taubatan waghfir dzunubi
Fainnaka ghafirul zanbil adzhim
Allah, aku tak layak tuk ke syurgaMu
Namun tak upaya menghadapi nerakaMu
Terima taubatku ampunkan dosaku
Kerna sesungguhnya
Engkaulah Maha Pengampun dosa-dosa besar
Moga Allah mengampuni dosa-dosa kita semua.



No comments:

:: ♥Aira Munieyra blogger♥

::thanks korang singgah blog yang tak seberapa ni♥

 

Nothing Special about me. Design By: SkinCorner