Sunday, June 27, 2021

Alhamdulillah abah dah sembuh


Tahun lepas, ayah aku sakit masuk hospital metro sungai petani. Baru dapat tahu yang ayah aku ada kencing manis, gula dia 24.5.
Terkejut sgt aku, smpai menangis aku. Aku syg sgt dkt abah & mak aku, dorg byk bekorban dari aku kecil sampai besar. Disebabkan reading ayah aku dah terlalu tinggi, jadi aku pun buat kajian untuk buat ubat tradisional sendiri khas untuk kencing manis.

So aku pun buat kajian semuax alhamdulillah jmpa ubatnya. Masa first buat product sndri, ayah aku cuba minum produk aku, tetiba bacaan gula dia turun mendadak 11.5. Hari kedua & ketiga minum lagi akhirnya reading gula dia capai 7. alhamdulillah. Sejak minum ubat tu ayah sembuh dgn izin Allah. Doktor ckp ayah aku dah takde kencing mani sampai la sekarang. Alhamdulillah semua dgn izin Allah. Kalau korang tanya ubat tu aku tak juallah ubat tu hehe.

Lepas keluar dari hospital, kwn2 abah aku semua pelik mcm mana ayah aku boleh baik dri kencing manis. Sampaikan kwn2 ayah aku pun terkejut bila reading dia jadi tahap normal.

Aku bersyukur sgt janji abah sihat dapat buat ibadah mcm biasa. Semoga abah sihat selalu.


No comments:

:: ♥Aira Munieyra blogger♥

::thanks korang singgah blog yang tak seberapa ni♥

 

Nothing Special about me. Design By: SkinCorner